خوب رافضي عزيز
پس شما مي گوي خدا به ام امومنين لقب ام المومنين نداد چه جالب داري به الله تعالي توهين مي كني بعد اسم خودت رو گذاشتي مسلمان خوب وقتي الله مي فرماييد همسران پيامبر مادران مومنان هستند خوب شايد از نظر شما ام امومنين همسر پيامبر نباشد بازم به پيامبر توهين كردي نادان ...
==========================
جناب رافضي خوبه كه نقاب تقيه را انداختي و به همه بغض روافض بر عليهام المومنين عايشه همسر گرانقدر رسول الله صلي الله عليه وسلم را ديدنزني که حديث تطهيري که شيعه روي ان مانور مي زنه در صحيح بخاري استروايت مي کنه که اين حديث در فضايل اهل بيت است بعد مي گويند عايشه کافراست سبحان الله رسول الله که معصوم است چطور در انتخاب زن اشتباه مي کنهويک زني کافر را مي گيره واقعا روافض فرقه اي هستن گمراهباانکه از جواب فرار کردي ونگفتي چرا رسول الله صلي الله عليه واله وسلماين کساني که گفتي ازاد کردجناب رافضي حضرت ام المومنين عايشه رضي الله عنها براي اصلاح رفته بودولي بدر بزرگانت و اجدادت همان طايفه ابن سبا يهودي باعث شروع فتنهسبس جنگ شدنثانيا رسول الله صلي الله عليه وسلم خبر داشت که عايشه بر عليه خليفه زمانشخروج مي کند وکافر مي شود بس چرا طلاقش ندادمگر رسول الله به اين کلام الله عزوجل ايمان نداشت{عَسَى رَبُّهُ إِن طَلَّقَكُنَّ أَن يُبْدِلَهُ أَزْوَاجًا خَيْرًا مِّنكُنَّ مُسْلِمَاتٍ مُّؤْمِنَاتٍ قَانِتَاتٍ تَائِبَاتٍ عَابِدَاتٍ سَائِحَاتٍ ثَيِّبَاتٍ وَأَبْكَارًا} (5) سورة التحريماميد است كه اگر او شما را طلاق دهد، پروردگارش به جاى شما همسرانى بهتر براى او قرار دهد، همسرانى مسلمان، مؤمن، متواضع، توبه كار، عابد، هجرتكننده، زنانى غير باكره و باكره! (5)ترجمه قرآن (مكارم)، ص: 561مگر به قول شما خدا عايشه وحفصه در اين ايه تهديد نکرد چرا رسول باز همعايشه را نگه داشت چرا طلاقش نداد تا خدا زناني بهتر بهش بدهدمگر امام حسين خروج نکرد واين همه اهل خودش وکساني که همراش بودنکشته شدن ايا بايد بگيم حضرت حسين مقصر بوده يا اشخاصي که بهش خيانتکردن حضرت عايشه هم براي اصلاح رفته بود نه براي جنگ
مگر قول الله عزوجل نشنيده ايقُل لِّلَّذِينَ كَفَرُواْ إِن يَنتَهُواْ يُغْفَرْ لَهُم مَّا قَدْ سَلَفَ وَ إِن يَعُودُواْ فَقَدْ مَضَتْ سُنَّتُ الْأَوَّلِينَ(38)اين کساني که نام بردي همه توبه کردنببينيم تفسيرموسي همداني يکي از علماي صاحب نام شيعه در مورداين ايهقُلْ لِلَّذِينَ كَفَرُوا إِنْ يَنْتَهُوا يُغْفَرْ لَهُمْ ما قَدْ سَلَفَ ..."كلمه" انتهاء" به معناى ترك و صرفنظر كردن از عملى است به خاطر نهى از آن، و كلمه" سلوف" به معناى تقدم است، و" سنت" طريقه و روش را گويند.رسول خدا (ص) در اين آيه مامور شده كه آن را بر كفار قريش قرائت نموده و ابلاغ بدارد، و در معناى آن هم تطميع هست و هم تهديد، و حقيقتش دعوت به اين است كه جنگ و فتنه انگيزى را ترك كنند تا خداوند بخاطر آن از ايشان آن قتل و آزارى را كه در باره مؤمنين روا داشته بودند بيامرزد و اگر از آنچه نهى شدهاند دست برندارند، همان سنت خدا كه در باره نياكان ايشان جريان يافت، و نياكان آنان را هلاك و منقرض ساخت و كوششهايشان را هدر داد در حق ايشان نيز جريان مىيابد.ترجمه تفسير الميزان، ج9، ص: 99
رافضي ظاهرا فقط تا دير وقت توي حسينيه ها مي موني واز قران هم خبر نداريخدا به خاطر اينکه رسول الله در جنگ بدر از کفار مقابل ازاد کردنشان فديه گرفت سرزنش کردمَا كاَنَ لِنَبىٍِّ أَن يَكُونَ لَهُ أَسْرَى حَتىَ يُثْخِنَ فىِ الْأَرْضِ تُرِيدُونَ عَرَضَ الدُّنْيَا وَ اللَّهُ يُرِيدُ الاَْخِرَةَ وَ اللَّهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ(67)خداوند در اين آيات مسلمانانى را كه در جنگ بدر شركت داشتند بدين جهت مورد عتاب قرار داده كه از كفار اسيرانى گرفتند و آن گاه از رسول خدا (ص) درخواست كردند كه به قتل آنان فرمان ندهد، و در عوض خونبها از آنان بگيرد و آزادشان سازد تا بدين وسيله نيروى مالى آنان عليه كفار تقويت يافته و نواقص خود را اصلاح كنند. هر چند خداوند بشدت مسلمانان را عتاب كرد ولى پيشنهادشان را پذيرفت و تصرف در غنيمت را كه شامل خونبها نيز مىشود برايشان مباح كرد.و در آخر آيات بيانيست كه گويا كفار را تطميع نموده و در صورتى كه مسلمان شوند وعده نيك مىدهد، و اگر بخواهند به رسول خدا (ص) خيانت كنند خداوند از آنان بى نياز است.ترجمه تفسير الميزان، ج9، ص: 178و ناصر مکارم شيرازي يک از مراجع بزرگ روافض در شان نزول وتفسيراين ايه مي گهدر آيه بعد اشاره به يكى ديگر از احكام اسيران جنگى و آن مساله گرفتن" فداء" شده است.بطورى كه در بعضى از روايات كه در مورد" شان نزول" آيات مورد بحث وارد شده، مىخوانيم: بعد از پايان جنگ بدر و گرفتن اسيران جنگى و پس از آنكه پيامبر ص دستور داد كه دو نفر از اسيران خطرناك" عقبة" و" نضر" را گردن بزنند، گروه انصار به وحشت افتادند كه نكند اين دستور در باره ساير اسيران اجرا شود (و از گرفتن فدا محروم بمانند) لذا به پيغمبر ص عرض كردند ما هفتاد نفر را كشته و هفتاد نفر را اسير كرديم و اينها از قبيله تو و اسيران تواند، آنها را به ما ببخش تا در برابر آزادى آنها" فداء" بگيريم (پيامبر ص در انتظار نزول وحى آسمانى در اين باره بود) آيات مورد بحث نازل شد و اجازه گرفتن" فداء" در مقابل آزادى اسيران داد. «1»تفسير نمونه، ج7، ص: 249===========================
حالا فهميدم تو مسلمان نيستي پس خود را مسلمان ندادن