• وبلاگ : مشهد وبلاگ
  • يادداشت : سالگرد سيد جواد 3
  • نظرات : 0 خصوصي ، 30 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + مرتضي عباس 

    الا لعنت الله علي القوم الظالمين و محبي الشيخين الذين مكانهم جهنم بلا شك

    اقاي علي نام پدر بيامرز بيا برو جمع اش كن اگر اين دوست ما رو مي خواهي بكشي مي گي خون اش حلال هست بدون

    هر كس كه علي گفته بسيار كتك خورده ما قبول داريم مه بخوريم

    فكر كنم صاحب وبلاگ هم با من هم نظر باشه

    ما از خون نمي ترسيم

    چون شافع داريم و افتخارمون اين هست

    شما هم يك روز مونده دو روز مونده نكن دوما مردي اسم حقيقي و مكان ات رو بگو شما كه ترس نداري

    و بدون اگر بخوام بلايي من به شخصه در بيارم به راحتي همين الان هم مي يارم ژس اين همه تهديد نكن

    تازه مي خوام ببينم اقاي عمر خان روز قيامت چه گلي سر تو مي ماله

    ساقي كوثر علي است عزيز نه عمر

    البته عمر شربت غم جهنم رو هم مي ده

    2 روز ديگه وقت داري ..!!!

    به الله تعالي قسم که مي کشمت..

    نگاه من 2 روز هست که از پکستان فقط براي تو امدم ايران تا 2 روز ديگه اگه پاک نشد برميگردم پاکستان و بعد تو منتظرم من باش....

    پاسخ

    نظر خصوصي در اين وبلاگ معنا نداره. مگر به درخواست نظردهنده. با وجود نديدن درخواست براي خصوصي بودن اين پيام عمومي شد.

    سلام.

    منتظر مصاحبه بوديم كه مثل اينكه قسمت با شما نيست! زيادي در اين مورد پافشاري نكنيد!

    + علي 

    1.آهنگي رو وبلاگت ور دار ..

    2.تمام توهين ها رو پاک کن..

    3.نظرات رو درست کن ...

    فعلا اين 3 کار گفتم حکمت قتل را دارم و به خدا روزي خواهم کشتت اين رو به خدا پيامبر (ص)قسم مي خورم فقط تا 20/4 وقت داري جبران کني اين رو بدون که کشته خواهي شد...

    اين آخر اختار بود به خدا کشته ميشي نظار خوانوادت بي پسر شود....؟؟!!؟

    + علي 

    1.آهنگي رو وبلاگت ور دار ..

    2.تمام توهين ها رو پاک کن..

    3.نظرات رو درست کن ...

    فعلا اين 3 کار گفتم حکمت قتل را دارم و به خدا روزي خواهم کشتت اين رو به خدا پيامبر (ص)قسم مي خورم فقط تا 20/4 وقت داري جبران کني اين رو بدون که کشته خواهي شد...

    اين آخر اختار بود به خدا کشته ميشي نظار خوانوادت بي پسر شود....؟؟!!؟

    فقط تا 20 /4 شايد بگي تا آن روز صبر مي كنم ...

    ولي بدون كه يكي روز حكم رو اجراع مي كنم انشاالله...

    به خدا دوست ندارم خانوادت داغ دار بشن..

    اگر سئوال مثل آدم سئوال کن ...

    به خدا مي کشمت ...

    دوست ندارم ولي خودت حکمت را امضا’ کردي..

    لعن را ور دار ...

    نظرات رو درست کن..

    بدان که مي دانم کدوم دنشگاه ميري و کو جا هستي در کوجاي مشهد ...

    تا تاريخ

    20/04/1387 وقت داري

    نگي که سني دروغ ميگه شايد تا حالا اسم مالک ريگي به گوشت رسيده ..

    بدون که من فتوي کشت تو را دارم...

    نگاه رافضي:

    رافضي اگر شيخين( ابوبکر و عمر) را دشنام دهد و آنان را ( العياذ بالله ) لعن و نفرين کند، چنين شخصي کافر مي شود،و اين رافضيان از ملت اسلام خارجند و احکام ايشان احکام مرتدين است.

    يعني خود را از اسلام ندانيد كه شما مرتد هستي...

    به خدا مي كشمت ..

    قسم خودم ...

    =======

    ( پس بنابراين اجماع علماي همه قرون بر روا بودن کشتن ايشان است و اگر کسي در کفر ايشان شک کرد کافر مي شود)

    و در ادامه مي افزايد:

    جنگ با ايشان مهم تر است از جنگ با ساير کفار؛ چرا که ابوبکر صديق رضي الله عنه جنگ با مسيلمه کذاب و پيروانش را در اولويت قرار داد و بعد از پاکسازي سرزمين- جزيرة العرب- از مسيلمه ها به فتح شام و غيره آن پرداخت“.

    وهمچنين حضرت علي رضي الله عنه جنگ با خوارج را در اولويت قرار داد.

    پس بدون شک جهاد با ايشان (روافض) مهم تر است از جهاد با ساير کفار - در اين هيچ شکي نيست که کشته هاي ما در جنگ با ايشان شهيدند.

    در خاتمه،اين بحث را با فتواي کفر و لعن شيعه از زبان شيعه خاتمه مي دهيم

    ==================

    اگر تا 3 روز فقط سه روز مطالب لعن را پاك نكني به خدا آفرنده علي (رضي الله عنه) تو را خواهم كشت اين آخرين اختار بود واگر پاك نشود حكم قتل خود را امضاء كردي..

    پاسخ

    احسنت به شما. اين است کينه شتري. ادامه بدهيد... يا علي مدد. بر دشمن مرتضي علي که همانا خلفاي سه گانه مخصوصا عمر حرومزاده است لعنت

    رافضي عزيز برات يك اميل فرستادم برو بخون...

    اين رو بدون كه اگر از هم تاريخ تا 3 روز ديگه وبلاگت پاك نشه به خدا مي كشمت...

    + علي 
    به خدايي كه جهان را آفريده خون حلال هست و اين را بدان كه به همان خدا كشته خواهي شد انشاالله...
    + علي 

    پس به خداي که جانم در دست اون هست ...

    تو را خواهم گشت اگر وبلاگت را جمع نکني...

    به بزرگي الله قسم که اگر توفيق دهيد بلاي سرت بيارم که ديگه به سيد نا عمر توهين نکني...

    به خداي که محمد (ص) رسول او هست قسم....

    + علي 
    `s
    + علي 
    براي مشاهده ماخذ قول اين عالم اينجا کليک کنيد

    ”إن قتالهم جهاد أکبر والمقتول منا في المعرکة شهيد...“

    (جنگ با آنان جهاد اکبر است و اگر کسي از ما در جنگ با آنان کشته شد شهيد است...)

    ودلائل کفر روافض را بيان کرده است از جمله آنکه:

    1- شيخين يعني ابوبکر وعمر رضي الله عنها را دشنام مي دهند و دشنام دادن ايشان کفر است.

    2- عائشه صديقه را دشنام مي دهند و نسبت به وي زبان درازي مي کنند و حال آنکه خداوند برائت و پاکي او را نازل کرده است.

    3- توهين به همسر پيامبر صلي الله عليه و سلم توهين به شخص پيامبر محسوب ميشود- و توهين به پيامبر کفر است.

    ” فلذا أجمع علماء الأعصار علي إباحة قتلهم و إن من شک في کفرهم کان کافرا“

    ( پس بنابراين اجماع علماي همه قرون بر روا بودن کشتن ايشان است و اگر کسي در کفر ايشان شک کرد کافر مي شود)

    و در ادامه مي افزايد:

    ”جنگ با ايشان مهم تر است از جنگ با ساير کفار؛ چرا که ابوبکر صديق رضي الله عنه جنگ با مسيلمه کذاب و پيروانش را در اولويت قرار داد و بعد از پاکسازي سرزمين- جزيرة العرب- از مسيلمه ها به فتح شام و غيره آن پرداخت“.

    وهمچنين حضرت علي رضي الله عنه جنگ با خوارج را در اولويت قرار داد.

    پس بدون شک جهاد با ايشان (روافض) مهم تر است از جهاد با ساير کفار - در اين هيچ شکي نيست که کشته هاي ما در جنگ با ايشان شهيدند.

    در خاتمه،اين بحث را با فتواي کفر و لعن شيعه از زبان شيعه خاتمه مي دهيم

    + علي 
    کتاب من لايحضره الفقيه - يکي از کتب معتبر شيعه تاليف ابي جعفر صدوق محمد بن علي- صفحه 188،درباره اذان از حضرت جعفر صادق نقل شده است و آن اينکه از ايشان در مورد اذان سوال مي شود و ايشان کلمات اذان را مانند اذان اهل سنت بازگو مي کنند البته به اضافه ” حي علي خير العمل“ و تکرار لاإله إلا الله .

    ومصنف اين کتاب با صراحت تمام مي گويد:

    ”هذا هوالأذان الصحيح لايزاد فيه ولاينقص منه. والمفوضة لعنهم الله قد وضعوا أخباراً وزادوا في الأ ذان ”محمد و آل محمد خير البرية“ مرتين.

    ”و في بعض رواياتهم بعد أشهدأن محمداً رسول الله ،أشهد أن علياً ولي الله - مرتين. و منهم من روي بدل ذلک أشهد أن علياً امير المومنين حقاً - مرتين.“

    اين اذان صحيح است و در آن اضافه و يا -از کلمات آن کم نمي شود و ليکن مفوضه که خدا ايشان را لعنت کند،اخباري را وضع کرده اند و در اذان ” محمد و آل محمد خير البريه“ را اضافه کرده اند، و در بر خي از رواياتشان بعد از ”أشهد أن محمداً رسول الله“ ، ”أشهد أن علياً ولي الله“ را و برخي از ايشان به جاي آن ”اشهد أن علياًاميرالومنين حقاً“ را تکرار و اضافه کرده اند.و در پاورقي کتاب مذکور در تشريح مفوضه مي نويسد:

    ”المفوضة: فرقة ضالة قالت بأن الله خلق محمداً وفوض إليه خلق الدنيا فهو الخلاق، و قيل بل فوض ذلک الي علي عليه السلام،....

    مفوضه گروهک گمراه و کافرند که گفته اند خداوند محمد را آفريده وسپس خلقت دنيا را به او سپرده است و او خلاق است و گفته شده است که خلقت دنيا به علي سپرده شده است و البته اين ”مفوضه“ غير از آن کساني مي باشند که بندگان را خالق افعال خويش مي دانند مانند معتزله و امثال ايشان“.

    حاصل کلام اينکه:

    شيعيان رافضي سبايي که در حال حاضر بنام گروهک حجتيه از آنها ياد ميشود و در رأس آنها خامنه اي قرار دارد يک گروهک کافر و مرتد و خارج از دايره اسلامند وجنگ با آنها بنابه فتواي علماي خدا جوي، نه تنها هلاکت نيست بلکه يک وظيفه ديني و شرعي است و بايد دراولويت کاري هر مسلمان با غيرتي قرار گيرد و کساني که در راستاي دفاع از آرمان صحابه و عقيده و حراست از حرمت ياران پيامبر صلي الله عليه وسلم،کشته مي شوند، شهيدند.

    به اميد آنکه با اين نوشتار گامي در جهت بيداري ديني و آگاهي جوانان اهل سنت و فرهيختگان راه حق برداشته باشيم.

    به اميد پيروزي حق بر باطل

    ”و من الله التوفيق“

    پاسخ

    بسم رب الحيدر.جناب علي. شما به استناد اين حديث كه براي شما سنديت شايد نداشته باشد ما را كافر مي خوانيد . آيا شما با عقل خود قبول داريد كه كساني حكم خدا را تغيير دهند و ما از آنها پيروي كنيم. من نفهميدم كه شما ما را كافر ميپنداريد يا مرتد. همانطور كه در اسلام ناب محمدي اين كلمات وجود دارد مي توان اين را فهميد كه كافر كسي است كه مسلمان نيست و هرگز مسلمان نبوده ولي مرتد كسي است كه از اسلام برگشته است. حالا چه فطري چه ملي.بهتر است به جاي سند و دليل آوردن نگاهي به كتب خودتون يا قرآن بزنيد. من در همين وبلاگ مطالبي رو گذاشتم كه البته در آرشيو است و بايدبگرديد تا پيدا كنيد.ما به استناد آن سند ها كه از كتب خودتون يعني شما اهل سنت هست و نيز بالاتر از آن ها يعني قرآن به اين موضوع رسيده ايم. با فكر عمل كنيد.يا علي
    + علي 

    جهاد با شيعيان رافضي وحکم آن

    اين يک مسئله فقهي است که اگر کفار سرزميني را که متعلق به مسلمانان بوده باشد از آنان غضب نمايند،بنابه اجماع علماي مذاهب،آزاد سازي آن سرزمين بر همگان لازم و واجب مي گردد و( اين مسئله را مي توانيد در کتب فقهي مطالعه و بررسي نماييد) سرزمين ايران از آن مسلمانان سني مذهب بوده و توسط رافضيهاي صفويه غضب شده است،لذا آزادسازي چنين سرزمين بنابه فتواي علماي مذاهب لازم و فرض است شيخ الاسلام ابن تيميه در مجموع الفتاوي جلد 28 ص 264 فتوا به کفر روافض داده و جهاد با آنان را لازم و واجب دانسته است و اجماع علماي مسلمين را در اين باره نقل کرده است،در عالمگيريه و همچنين در درالمختار جلد 2 ص 398 به نقل از ثمينة الفتاوي ص 12 تاليف مولانا محمد يعقوب شرودي آمده است :

    ”الرافضي إن کان يسب الشيخين و يلعنهما (العياذ بالله ) فهو کافر و هولاء القوم خارجون عن ملة الاسلام فأحکامهم أحکام المرتدين.“

    رافضي اگر شيخين( ابوبکر و عمر) را دشنام دهد و آنان را ( العياذ بالله ) لعن و نفرين کند، چنين شخصي کافر مي شود،و اين رافضيان از ملت اسلام خارجند و احکام ايشان احکام مرتدين است.

    (يعني با آنان مانند مرتدين بر خورد مي شود) در مجموعه رسائل ابن عابدين، جلد اول ص 359 آمده است:

    ”قال في التتارخانية لو قذف عائشة رضي الله عنها با لزنا کفر بالله.

    ( در تتارخانيه آمده است: اگر کسي عائشه رضي الله عنها را متهم به زنا کرد کافر مي شود.)

    در ظهيرية چنين آمده است:

    ”و من أنکر امامة أبي بکر فهو کافر علي قول بعضهم و قال بعضهم مبتدع و ليس بکافر و الصحيح أنه کافر و کذا من أنکر خلافة عمر و هو أصح الأقوال.“

    (کسي که امامت ابوبکر صديق را انکار کند بنابه قول برخي از علما چنين شخصي کافر است و برخي گفته اند: مبتدع ( فاسق ) است و کافر نيست و ليکن صحيح آن است که کافر مي شود و همچنين کسيکه خلافت عمر را انکار کند کافر مي شود و درست ترين اقوال همين است.

    ودر بزّازيه گفته است:

    ”و يجب إکفار الروافض، و من أنکر خلافة أبي بکر فهو کافر في الصحيح و منکر خلافة عمر کافر في الأصح.“

    (و کافر دانستن روافض، واجب مي باشد و کسي که خلافت ابوبکر را انکار کند، بنا به قول صحيح، چنين شخصي کافر محسوب مي شود.)

    و همچنين در ص 368و369 مجموعه رسائل ابن عابدين،دلائل کفر شيعيان رافضي بيان شده است که اين هر دو صفحه ضميمه پيام است،و آن اينکه از علامه ابومسعود در رابطه با شيعه سوال شده است که آيا جنگ با آنان حلال و روا است و اگر کسي از ما در جنگ با آنان کشته شد،شهيد محسوب مي شود؟ جنگ آنان چگونه روا مي باشد در حالي که کلمه مي گويند و ادعا مي کنند که رهبرشان از اولاد پيامبر صلي الله عليه و سلم است؟

    علامه ابومسعود پاسخ داده است :

    براي مشاهده ماخذ قول اين عالم اينجا کليک کنيد

     <      1   2